Контакт-центр: 0-800-501-651, (050) 432-77-07, (067) 432-77-07
Отделение №268
Отделение без ограничений
Адрес: Софиевская Борщаговка, ул. Малая Окружная, 10/1
График работы:
Пн-Пт 09:00 - 19:00
Сб - 09:00 - 15:00
Вс - выходной.
Отделение №1958
Почтомат. Ограничение: до 30 кг, максимально ДхШхВ 61х37х35 см.
Адрес: Софиевская Борщаговка, ул. Украинки Леси, 11/15 (отделение Приватбанка)
График работы:
Пн-Пт 08:30 - 17:30
Сб - выходной
Вс - выходной.
Комментарии
Хочется подать на вас в суд...посылка должна быть по вашей смс 17,18 декабря,я отпрашиваюсь с работы,а курьер так и не приехал..может хватит издеваться ...
Звоню, пишу несколько дней, нет ответа, посылка в Киеве с 2.1.19. что делать, где искать посылку
Відправлення повинно було бути доставлене ще 29.12.2018 р. Це була робоча субота, але в призначений час я чекав кур'єра. Кур'єр підтвердив доставку, узгодив час, але пізніше зателефонував і сказав, що відправлення немає - мабуть, забули покласти на складі. Сьогодні 16.01.2019 р, а відправлення й досі не доставлене. На сайті зазначається, що кур'єр "не встиг доставити". Телефони гарячої лінії не відповідають, на офіційну надіслану претензію відповіді також ще немає. У вас хоч капля відповідальності по відношенню до клієнта є? І це вже не вперше затримка з доставкою.
Отправила посылку с Польши,была доставлена во время,ваша служба ее просто украла CU005641845PL встречаю такое первый раз,бесстыжие люди там работают ,операторы как зомби одно и тоже ..люди не пользуйтесь услугами Мист Экспресс.сплошной обман
Сделайте доставку посылки CU005641845PL ,сколько можно ждать ?
Не воруйте посылки!!!! Верните я буду жаловался!!!
Добрый день, вчера 19.05.21, получаю смс уведомление, что моя посылка CV885121539PL, передана курьеру, ждите его звонка, (я оплачиваю посылку и жду), в 15.30, курьер меня набирает, я на работе, разговариваю по другой линии и не могу ему ответить, сбрасываю его звонок и набираю его ровно в 15.35. Ответ курьера, подождите, если я вашу посылку не отправил в отказ, сейчас вам перезвоню. Жду его звонка, никто естественно не звонит, в 15.54 набираю сама, получаю ответ, что моей посылки у него нет, хотя он мне перечисляет, адреса нашего дома, куда он планирует привезти посылки, но моей уже нет, испарилась. Сообщает, что доставит мне ее завтра. Я сразу пишу в службу поддержки, там мне объясняют, что у него был сбой системы и моя посылка в отказе, но завтра мне ее доставят. Сегодня, я целый день разбираюсь, где моя посылка, так как она пропала и найти ее уже не могу. Курьер вообще заблокировал мой номер, чтобы я ему не звонила. Объясните мне, почему если курьеру не ответили, он не перезванивает позже, а отправляет сразу посылку в отказ? И где теперь моя посылка: курьер не знает, служба поддержки пишет, что местонахождения моей посылки устанавливается, а ваша контора твердит мне, что от вас поступила из поддержки жалоба, ее рассмотрят в порядке очереди. Как можно потерять посылку за пять минут? Не курьер, а прям фокусник.
Я дуже не задоволена роботою цієї служби доставки. Неправдива інформація щодо доставки. Якби була можливість доставки з магазину resеrved(відразу хочу сказати, що буду писати в цей магазин можливо вони мені запропонують іншу доставку) іншою поштовою службою, відразу би скористалась цим. Моє відправлення було на Софіївській Борщагівці 22.05 в 04-52. В додатку мені прийшло повідомлення, що посілку видано кур'єру в 10-56.Я залищаюсь вдома. В 12-52 по вайберу мені приходить повідомлення, що кур'єр не встиг доставити і доставка перенесена на 24.05. Сказати, що я була здивована- це нічого не сказати. Я телефоную на гарячу лінію. Мені повідомляють,що зв'яжуться з відділенням і кур'єром. Ні відділення, ані кур'єр не відповідають. Я сама телефоную кур'єру. Він мені каже, що таке повідомлення мені не могло прийти тому, що доставки за моєю адресою ще не було і він мені перетелефонує. Я прочекала всю суботу. Сьогодні 24.05 в 19-45 я знов телефоную кур'єру. Він мені повідомляє, що доставка вже була. Та мою посилку ані в суботу, ані сьогодні йому не видавали. Я знов телефоную на гарячу лінію. Там мені кажуть, що посилка на відділенні і дата доставки на 25.05. І тільки після того, як я звернула їх увагу на повідомлення, які мені надходили, мені сказали що кур'єр 22.05 повернув мою посилку, а сьогодні з технічних причин ( невідомо яких) її йому не видали. Зв'язати мене з відділенням на Софіївській Борщагівці вони не можуть. Причини не доставки вчасно моєї посилки пояснити не можуть. Можуть тільки принести вибачення і поставити доставку на 25.05. Питання, що мені з цим робити.
Добавить комментарий