Офис по приему и выдаче груза
Адрес: ул. Богомольца, 19а
Телефон: +38 091 316 26 15
Время работы: пн-сб: 09:00-18:00 вс: 9:00-14:00
Комментарии
Віктор 5 апреля, 2017 - 13:04
Доброго дня!Вирішив написати свої враження від обслуговування "Автолюксу".
Перше враження було непоганим,поки складовщик не почав мене критикувати ,що треба заздалегідь передбачити запакування посилки. "Нова Пошта",наприклад, запаковує сама тихо ,без зайвого,як на базарі, базікання, ввічливо,розуміючи ,що це є їхній безпосередній обов"язок.
Не було ввічливості ,люб"язності і біля віконця оператора,але не хочу показатись дуже вибагливим,тому скажу обслуговування було терпимим.
Найбільше мене незадовільнило те,що нема послуги інформування клієнта через телефон ,у моєму випадку,наприклад про прихід грошей наложеного платежу отримувача.Тобто клієнт як у середньовіччі має пам"ятати,що десь через тиждень треба не забути забрати свої гроші.Думаю у наш час це не припустимо.
Мало того,коли я вирішив зв"язатись через контактний номер телефона,виявилось ,що є (для Ужгорода) якийсь незрозумілий номер оператора "Укртелекому",про який я взагалі почув вперше)),і звідки клієнтові знати, які там у них тарифи з"єднання ,можна лише здогадуватись!Невже так важко завести хоча б два номери найбільш розповсюджених операторів України!
Зазвичай користуюся послугами "Нової Пошти",але клієнт попросив відправити "Автолюксом".Як кажуть,різниця обслуговуваня відчувається ,коли є можливість порівняти,і можу впевнено сказати,"Автолюкс"до рівня обслуговуваня інших перевізників Вам ще рости і рости!Надіюсь хтось почитає і прийме до уваги.
Усім миру і добра!
Комментарии
Доброго дня!Вирішив написати свої враження від обслуговування "Автолюксу".
Перше враження було непоганим,поки складовщик не почав мене критикувати ,що треба заздалегідь передбачити запакування посилки. "Нова Пошта",наприклад, запаковує сама тихо ,без зайвого,як на базарі, базікання, ввічливо,розуміючи ,що це є їхній безпосередній обов"язок.
Не було ввічливості ,люб"язності і біля віконця оператора,але не хочу показатись дуже вибагливим,тому скажу обслуговування було терпимим.
Найбільше мене незадовільнило те,що нема послуги інформування клієнта через телефон ,у моєму випадку,наприклад про прихід грошей наложеного платежу отримувача.Тобто клієнт як у середньовіччі має пам"ятати,що десь через тиждень треба не забути забрати свої гроші.Думаю у наш час це не припустимо.
Мало того,коли я вирішив зв"язатись через контактний номер телефона,виявилось ,що є (для Ужгорода) якийсь незрозумілий номер оператора "Укртелекому",про який я взагалі почув вперше)),і звідки клієнтові знати, які там у них тарифи з"єднання ,можна лише здогадуватись!Невже так важко завести хоча б два номери найбільш розповсюджених операторів України!
Зазвичай користуюся послугами "Нової Пошти",але клієнт попросив відправити "Автолюксом".Як кажуть,різниця обслуговуваня відчувається ,коли є можливість порівняти,і можу впевнено сказати,"Автолюкс"до рівня обслуговуваня інших перевізників Вам ще рости і рости!Надіюсь хтось почитає і прийме до уваги.
Усім миру і добра!
Добавить комментарий