Отделение №1
Адрес: Чечельник, ул. Героев Майдана, 45
Телефон горячей линии: 0-800-500-609
Тип отделения: Грузовое отделение
Ограничение по весу: без ограничений
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Вс | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
График работы | 09:00-18:00 | 09:00-18:00 | 09:00-18:00 | 09:00-18:00 | 09:00-18:00 | 09:00-15:00 | - |
Прием отправления для отправки в тот же день | До 10:00 | До 10:00 | До 10:00 | До 10:00 | До 10:00 | - | - |
Время прибытия отправления | С 17:00 | С 17:00 | С 17:00 | С 17:00 | С 17:00 | - | - |
Комментарии
Грубое обращение управляющего и оператора Натальи,разговор на повышеных тонах, прием клиентов
без очереди, ожидание под закрытой дверью в рабочее время, рабочие и управляющий работают без маски, огромные очереди
Чудові працівники. Ввічливі, професійні та чемні. Диво-відгук від Єлєни?! У моєму місті, маленькій Батьківщині, зроду не розмовляли москворотим язиком. Впевнена, россердило гаспажу Єлєну зовсім не обслуговування, вона мови не розуміє і сприйняла за хамство.
Грубые и не воспитание работники, девушки! Черноротая Наталия это вообще ужас, какой начальник, такие работники! Респект только парню который там работает, вежлевость- это его имя, девок нужно гнать засраной метлой, причем всех!!!! Не рекомендую это почту!!! Фуууууууу
Мій відгук негативний. Хамство зі сторони дівчат-операторів в присутності начальника, начальник навіть не робе зауважень, щоб мягше спілкуватися з людьми! Забираю посилку лиця недовольні, відправляє теж! Агов, я за це плачю гроші, зробіть кисле лиця проще!!! Наведіть порядок в персоналі і начальстві!!!
До якої пори оператори ( жінки) будуть грубити??? Навчіть Наташа бути чемною, а не хамкою!! Таке враження, що я додому прийшла до цієї хамки а не на почту, надіюсь Благодір прикриє рота цим не виховним жінкам! Чому користуюсь цією поштою? Тому, що багато інтернет магазинів роблять відправку тільки через цю почту, нема іншого вибору. Керівництво зверніть увагу на відгуки і на відношення! Ну і Благодіру теж потрібно вчитися пунктуальність!!!!! Хам і не робить зауваження своїм хамкам!!!!
Для чого так висловлюватись?
Особисто я ніколи не чула хамство. Прекрасний колектив.
А стосовно Віталія Михайловича,то більш приємного чоловіка я не зустрічала.
Достали операторы, грубое обращения, не умеют пользоваться компьютером и хамлят! Руководитель смотрит и не делает замечание, бейжеков нет, как обращаться к ним? Женщины с уважения к клиентам обращаются на Ты, но должны на Вы! В городах за такое обращегие штраф и увольнение, здесь руководитель целует! Разве нет адекватных руководителей, чтобы быть организатором новой почты здесь????
Прекрасна нова пошта. Чудові працівники.Прекрасне відношення. Дівчата просто чудові, гарно виконують свою роботу.
Не розумію чому такі негативні відгуки!?
Хочю оставить негативный отзыв, хамство, хамство и еще раз хамство, выше в комментариях все сказано, но добавлю научите это **** которая работает на Н.П. нормально на Вы обращаться с клиентами! Была свидетелем как с женщиной далеко за 50 общались, через некоторое время еще хуже обращение к беременной женщине было! Вы не думаете что ждет вас завтра? Зачем такую будто держать на работе и платить зарплату и премии? Служба поддержки почему все без наказания???
Чудові, привітні просто суперові працівники дівчатка Нової Почти Наталя Миколаївна щиро дякую
вам за привітність і вашому колективу.Бажаю вам процвітання в роботі успіхів і нових досягнень. Благодіру В.М. Чудовому керівнику Н.П.Натхнення ,терпіння по більше позетивних емоцій .Рекомендую Нову почту Чечельник прекрасне відношення,чудові працівники Гарне виконання роботи,ніколи не бочила хамства зі сторони операторів Дівчат.
Роботою Нової пошти користуюся з першого дня,як тільки вона з'явилася в Чечельнику.Хамства ніколи не чула.
Оператори, всі знають які ви і як відноситесь до своїх клієнтів! Відношення у вас хорошого немає і у вашого керівника теж! Ви самі пишете собі позитивні відгуки? В чечельнику одиниці людей яким би ви не нагрубили, ви не пишіть які ви класні, а робіть свою роботу на совість. Консульство зв'язувалися з гарячої лінією за хамство до літньої жінки, но все даремно, всі знають чому на вас управи нема і чому керівник тримає вас га роботі! Перестаньте писати самі собі хороші відгуки! Всі знають які ви!
Шановний Станіслав,я так розумію,що Ви відписали мені.Так от,знайте,я не працівник НП.Я за чесність та справедливість,написала дійсно правду.Якщо до мене відносяться добре,я ніколи не напишу гнівного відгуку або коментарю.Дівчата дійсно гарні працівники.
Действительно ужасное отношение , года идут и ни чего не меняеться. Я не понимаю, как они еще работают там, столько жалоб на них. Грубое обращение управляющего и оператора,разговор на повышеных тонах с клиентами. Один негатив!!!!!
Вчора у відділенні забирала документи, важливі документи, доставка на моє ім'я, але підписати мав мій чоловік, зайшли разом, стали за столик, розкрили, читаємо, телефоную до людини, яка їх надіслала, уточнюємо з нею деталі, і тут уже з нею не можу спілкуватись, піднімаю голову від страшного шуму, співробітниця нової пошти починає заклеювати посилку скотчем, страшний шум у відділенні, прошу її ви можете не шуміти це займе буквально 5 хв, я уточнюю деталі по документах, документи коштують, щоб забрати 2320 грн, немалі кошти, а вона мені я працюю на роботі виходьте на вулицю там і розмовляйте, з боку працівників посипались погрози визвати поліцію до нас, мені цікаво за що, за те, що я замовила послугу через відділення нової пошти, де нормального ставлення до людей немає, вони мені почали грубити і розказувати, що можете телефонувати до начальника, ні якби він був там, вони собі такого хамського ставлення не дозволяли, я повинна була виходити на вулицю забрати договір і всі документи, розставити на землі на дворі і уточнювати всі нюанси по телефону з людиною, яка відправила мені ці документи, бо працівниця відділення працює на роботі, культури звернення, поваги в роботі не має в них до своїх клієнтів, в перше стикаюсь з таким, хотілось поскоріше вийти з відти і забути як страшний сон, геть чек не віддали, прислали онлайн за сплату. Хочу щоб звернув увагу керівник на цю ситуацію, а також вище керівництво нової пошти, нехай навчать спілкуванню з клієнтами, тому, що люди перестануть користуватись послугами нової пошти, через хамське відношення. За таку роботу платити зарплату не потрібно.
вы начали рассматривать документы и звонить отправителю до оплаты услуг новой почты или после?
Приїжаеш як до них додому.хамство без краю нажаль немає в чечельнику нормальної альтернативи .були б вони всі без роботи
Благодір Віталій Михайлович начальник НП Чечельник - вам ганьба за ваш стервятний колектив
Добавить комментарий